18:36 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر صنعت

هفته آینده عرضه سیمان حجم می گیرد
مهمترین دلیل رشد قیمت سیمان شوک ناشی از کاهش عرضه هاست که این معضل به سبب قطعی برق کارخانه‌های سیمانی رخ داده اما از هفته آینده با راه اندزی معاملات سلف سیمان این مشکل رفع می شود.
۱۲ شرکت بورسی و غیربورسی مجوز احداث نیروگاه را گرفتند
مدیر عامل شرکت برق حرارتی از صدور مجوز بیش از ۱۰.۵ هزار مگاوات برای احداث نیروگاه توسط ۱۲ شرکت بورسی و غیربورسی خبر داد.
درخواست۱۲ شرکت بورسی و غیربورسی+ایمیدرو برای تولید ۱۰.۵ هزار مگاوات برق
۱۲ شرکت معدنی بورسی و غیر بورسی به همراه ایمیدرو ، خواستار صدور مجوز ساخت نیروگاه ها برای تولید ۱۰.۵ هزار مگاوات برق و کمک به ارتقای تولید برق پایدار از ورات نیرو شدند.
تاکید وزیر صمت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو
نماد برتر - وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.
مجلس و سهامدارن «شپلی» مقابل هم!
نماد برتر - نامه نگاری نمایندگان مجلس به وزیر صمت و هسدار ایشان در مورد کارخانه پلی اکریل ایران خبر ساز شد.
ایجاد مشوق‌های مناسب برای توسعه و حمایت از تولید
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با تاکید بر آمادگی وزارت صمت در تعامل با سایر دستگاه‌ها برای رونق تولید، بسته پیشنهادی وزارت صمت را در رونق تولید اثرگذار توصیف کرد.
رشد تولید لوازم خانگی داخلی و ...!
نماد برتر - معاون طرح و برنامه وزیر صنعت از بومی سازی ۶۰ درصدی و رشد ۴۰ درصدی تولید لوازم خانگی در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.
تنظیم بازار بر اساس ویژگی‌ها و شاخص‌های خاص هر استان و منطقه
نماد برتر- قائم‌مقام وزیر صنعت از منطقه‌ای کردن تنظیم بازار بر اساس ویژگی‌ها و شاخص‌های خاص هر استان و منطقه خبر داد.
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی چادرملو افتتاح شد + ویژگی ها
نماد برتر- شرکت چادرملو علاوه بر آغاز عملیات درختکاری طرح کمربند سبز عقدا تا اردکان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان با حضور وزیر صنعت خبر داد‌.
موافقت ذوب آهن با عرضه سنگ آهن در بورس کالا + چشم انداز بازار سهام
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن از موافقت با عرضه سنگ آهن در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت های فعلی سهام بسیاری از شرکت ها انصاف نبوده که این موضوع به معنای ارزندگی سهام آنها و نزدیک بودن بهبود شرایط است.
رضایت معاون وزیر صنعت از عملکرد فولاد مبارکه در تولید ورق و عرضه در بورس
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با ابراز رضایت از عملکرد فولاد مبارکه در تولید ورق گفت: این شرکت عرضه بسیار مناسبی در بورس کالا نسبت به دیگر شرکت‌های نوردکار دارد.
تولید ریل در ذوب آهن عامل اصلی خودکفایی در صنعت ریلی
نماد برتر- معاون وزیر صنعت تولید ریل در ذوب آهن را عامل اصلی خودکفایی در صنعت ریلی دانست و گفت: این شرکت توانست نیاز داخل را به محصول استراتژیک ریل تامین کند.
درخواست جدید وزارت صنعت برای حمایت از شرکت هپکو
نماد برتر- معاون وزیر صنعت گفت : وزارت صنعت طبق ماده ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون امور معادن ، خواستار منع واردات محصولات دو پله بالاتر از رده تولیدات هپکو با هدف حمایت از این شرکت شده‌ است.
بسته حمایتی صنعت خودرو تا پایان بهمن اجرایی می شود/ امکان اصلاح نرخ ها
نماد برتر- معاون وزیر صنعت از نهایی شدن بسته حمایتی صنعت خودرو تا پایان بهمن ماه و امکان اصلاح قیمت ها خبر داد.
تشکیل کمیته رصد بازار فولاد برای تعیین قیمت ، عرضه در بورس کالا و صادرات
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به نهایی شدن جزئیات طرح فولادی مجلس گفت: کمیته رصد بازار فولاد جهت تعیین قیمت پایه، سهمیه عرضه در بورس کالا و صادرات شرکت ها تشکیل می‌شود.